• Bel ons! +31(0)85 800 7999
Winkelwagen 0
€ 0,00

Verzending & Tracking

DPD

    Voor het verzenden van goederen maken wij gebruik van DPD, een internationale express vervoerder met meer dan 1000 vestigingen in ruim 200 landen. Wij streven ernaar bestellingen die voor 14:00 uur besteld en op voorraad zijn, diezelfde werkdag te versturen voor 18:00 uur, mits er geen levertijd is: dit staat bijna te allen tijde beschreven in de productomschrijving. Afhankelijk van de verwerking door DPD, wordt uw pakket meestal de volgende werkdag geleverd.

Houd rekening met de volgende zaken wanneer u vragen heeft over de verzending:
  •  
  • Wij verzenden van maandag t/m vrijdag
  • Wanneer u de email ontvangt dat uw bestelling verzonden is, volgt diezelfde dag uw tracking via DPD per email.
  • Voor bepaalde producten geldt een levertijd: deze staat altijd beschreven in de productomschrijving. Staat deze er niet, dan is het product meestal gewoon op voorraad.

Tracking

Al onze pakketten worden met Track & Trace verstuurd en aangetekend verzonden, dus met handtekening voor ontvangst. Brievenbuspakketjes worden gewoon door de brievenbus gedaan.

  1. Wat zijn de verzendkosten?

    Verzendkosten binnen Nederland en Belgie zijn € 6,95 met DPD. Voor andere landen kunt u bij het afrekenen ook inzien wat hiervan de kosten van zijn. Wilt u iets verzenden naar aan land dat niet tussen de opties staat, neem dan even contact met ons op om te zien wat de mogelijkheden zijn.

  2. Waar kan ik mijn pakket volgen?

    Zodra het pakket afgehaald is door DPD, volgt diezelfde dag de update. Deze volgt automatisch in uw mailbox zodat u direct kunt inzien waar het pakket zich bevindt en wanneer het afgeleverd wordt. Let wel: tijdens de drukke zomermaanden (hoogseizoen), kan het zijn dat de Track & Trace pas later op de avond wordt geupdate.

  3. Wat moet ik doen als mijn pakket niet geleverd is op de dag dat dit is aangegeven?

    Houd de Track & Trace in de gaten, meestal worden pakketten die niet zijn afgeleverd alsnog de volgende dag afgeleverd. Dit kan te maken hebben met de drukte, het niet thuis zijn of andere omstandigheden. Mocht het zo zijn dat uw pakketje na twee dagen nog steeds niet is geleverd, neem dan even contact op met de koeriersdienst. Zij kunnen inzien waar het pakket zich dan bevindt